רוצה פרטים נוספים?
מלא את פרטייך ואחד מנציגנו יחזור אלייך בהקדם.
שם
טלפון
אימייל
הודעה

לפרטים חייגו 054-7938202

חיסול פטרת הציפורניים

295274 10151128261299297_1636206479_nטיפול ייחודי לחיסול פטרת הציפורן,טיפול בקרן אור ע"י מכשיר מקצועי NCPL המחסל לחלוטין את הפטרת ובמהירות. התוצאות משמעותיות ונראות לעין כבר מהטיפול הראשון עם אחוזי הצלחה גבוהים.

 

הטיפול מיועד לאלה הסובלים מהבעיה העיקשת במטרה להקל על התסמינים , לשפר את מראה הציפורן באופן מיידי ולהוביל לחיסול מלא של הפטרת כך שבסיום הטיפול הציפורניים החדשות יצמחו נקיות ובריאות לחלוטין.

 

מדובר בטיפול חיצוני בלבד, ללא עקירה או המסה של הציפורן וללא כדורים !!! פתרון מלא ומקיף לפטרת בכל השלבים הן במקרים חמורים ומתקדמים במיוחד.

 

היום כבר לא צריך להמשיך לסבול מהבעיה פשוט להגיע אליי וים אסתטיקה כבר תדאג לטפל בכם.

 

כיצד משפיעה קרן האור על הפטריות?

 

טיפול במחלות עור ע"י שימוש בקרן נחקרו מאז שנות ה-80 המאוחרות., ובמשך השנים ידע נרחב בנושא הקרינה החל להתפתח. אנרגיה של קרן אור משפיעה על סוגים שונים של פטריות תופעה זו זוהתה כבר לפני שנים רבות.

 

כמות האנרגיה המשולבת עם אורך הגל, מצליחה להרוס את האורגניזם ולגרום להרס של הדלקת הפטרייתית בציפורניים. טיפול בדלקות ע"י שימוש בקרינה אלקטרומגנטית מביאה לכדי להשבית את המיקרוב כך שיהיה לא מזיק. הטיפול מכיל קרינה באזור הפגוע (הפטרייתי) בצורה סובייקטיבית ובמספיק אנרגיה כדי להשבית או להרוג את הפטרייה.

 

טיפולים אלו עוקבים אחר אותם עקרונות וטכניקות לטיפול בפטריות ומחלות בקטריות. טיפול באור מיושם מבחוץ, והוא הורג את הפטרייה השוכנת מתחת ומסביב לציפורן ומחזיר את גדילת הציפורן באופן נורמלי. לפיכך, אלו שחוו והתנסו בטיפול נותנים חוות דעת חיובית.